KOHA UCATECI

Reloj con segundero dinamico
Image from Google Jackets

La esencia de la estrategia de marketing. La estrategia a partir del consumidor / Ricardo Homs

By: Homs, RicardoMaterial type: TextTextLanguage: Spanish Publication details: México : CENGAGE, 2011 Description: xx, 192 pISBN: 978-607-481Subject(s): Mercadeo - Investigaciones | Análisis de mercadeoDDC classification: 658.8 H754e 2011
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Collection Call number Copy number Status Date due Barcode
Libros Libros Biblioteca UCATECI - Sede Central - La Vega
En Estantería
Colección General 658.8 H754e 2011 (Browse shelf(Opens below)) Ej.1 Available 13-20966
Libros Libros Biblioteca UCATECI - Sede Central - La Vega
En Estantería
Colección General 658.8 H754e 2011 (Browse shelf(Opens below)) Ej.2 Available 13-20967
Libros Libros Biblioteca UCATECI - Sede Central - La Vega
En Estantería
Colección General 658.8 H754e 2011 (Browse shelf(Opens below)) Ej.3 Available 13-20968
Libros Libros Biblioteca UCATECI - Sede Central - La Vega
En Estantería
Colección General 658.8 H754e 2011 (Browse shelf(Opens below)) Ej.4 Available 13-20969
Libros Libros Biblioteca UCATECI - Sede Central - La Vega
En Estantería
Colección General 658.8 H754e 2011 (Browse shelf(Opens below)) Ej.5 Available 13-20970

Incluye referencias bibliográficas

There are no comments on this title.

to post a comment.
© Copyright 2021. Todos los derechos reservados para: Universidad Católica del Cibao (UCATECI).

Powered by Koha